تدوین راهنمای آموزش کاربردی برای بازاریابان

شرکت مهندسین مشاور دانش نگار کارون بعنوان تنها مرکز تخصصی ارائه دهنده آموزشهای کاربردی و عملی در کشور با همکاری تعدادی زیادی از بازاریابان و کارشناسان بازاریابی داخلی و خارجی راهنمای " آموزش کاربردی و عملی برای بازاریابان " را تدوین نموده است . در این مجموعه بطور عملی تکنیک های کاربردی و عملی برای بازاریابان تدوین و ارائه شده است .  شغل بازاریاب امروزه از مشاغل پر طرفدار در فهرست آگهی های استخدامی در کشور است

- یک بازاریاب حرفه ای حقوق ثابت ندارد بلکه در قسمتی از سود شرکت مشارکت می کند

بازاریاب باید به مشتری ثابت کند که فرد صادقی است لذا او باید ....

بازاریاب باید از بازاریاب الکترونیکی استفاده کافی ببرد زیرا امروه بازاریاب الکترونیکی موثر از بازاریاب فیزیکی است  

توجه داشته باشید که :
-  بازاریاب باید بداند که هر چه کالا لوکس و غیر ضروری باشد کار او سخت است لذا باید ....

-بسیاری از بازاریابان می خواهند بدون مقدمه کالا را به مشتری عرضه کند و توقع دارند مشتری نیز آنرا بخرد لیکن مشتری امروزه در برابر با تبلیغات حساس تر شده است و..

-  بازار بسیاری از کالاها امروزه اشباع شده است لذا بازاریاب باید....

-  کار بازاریاب برای جلب رضایت مشتری برای کالاهای صاحب برند بسیار آسان است لیکن برای کالاهای ناشناخته بازاریاب باید خلاقیت داشته و...

سرفصل های ارائه شده

1-      تعریف یک بازاریاب حرفه ای

2-      شناخت مشتری شرط موفقیت بازاریاب

3-      مهارتهای شناخت بازار توسط یک بازاریاب  

4-      آشنایی بازاریاب با بازاریابی ، بازار داری ، بازار گرمی ، بازارسازی

5-      مهمترین مهارتهای بازاریاب برای ارتباط با مشتریان کدام است؟

6-       مهمترین ویژگی های رفتاری یک بازاریاب کدام است ؟

7-      نکات کلیدی برای بازاریابان حرفه ای

8-      تجارب مهم بازاریابان داخلی و خارجی

9-      و ده ها مبحث کلیدی برای بازاریابان

برای اطلاعات بیشتر می توانید با ایمیل این شرکت به نشانی dnkaroon1389@gmail.com  و یا با شماره 09366421329 تماس برقرار نمائید 

/ 0 نظر / 6 بازدید